ورود 4 میلیون مسافر نوروزی به استان بوشهر
نوشته شده توسط : احسانی
مدیر کل میراث فرهنگی استان بوشهر خبر داد
ورود 4 میلیون مسافر نوروزی به استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از ورود 4 میلیون مسافر نوروزی به این استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: ورود 4 میلیون مسافر نوروزی به استان بوشهر

 

احمد دشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: تا پایان روز پنجم فروردین ماه 4 میلیون و 670 هزار مسافر نوروزی وارد استان بوشهر شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 187 درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزود: از این تعداد 2 میلیون و 450 هزار مسافر نوروز در استان بوشهر اسکان یافتند.

دشتی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای میزبانی مطلوب از مسافران نوروزی اضافه کرد: تمام تمهیدات لازم برای سفری خوش اندیشیده شده و معاونت‌های مختلف ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی همکاری مطلوبی نیز داشته‌اند.

مدیر کل میراث فرهنگی استان بوشهر از همکاری و تعامل مطلوب نیروی انتظامی و استانداری بوشهر با ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی قدردانی کرد.

دشتی بیان کرد: گشت دریایی مسافران نوروزی هر روزه با برگزاری موسیقی محلی برای مسافران نوروزی انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: گشت دریایی به همراه موسیقی محلی، معرفی آداب و رسوم و جاذبه‌های گردشگری هر روزه تا پایان فروردین ماه در خلیج فارس توسط آژانس‌های استان بوشهر انجام می‌شود، علاقمندان می توانند با مراجعه به آژانس‌های استان بوشهر این خدمات بهره گیرند.

دشتی بیان داشت: تمام دستگاه‌های عضو ستاد دائمی تسهیلات سفر استان باید طبق برنامه زمان‌بندی تا 20 اسفند برای رفع نقایص و اعلام فهرست کشیک نوروزی به دبیرخانه ستاد اقدام کنند.

این مسئول ادامه داد: به منظور جلوگیری از سد معبر و عدم ایجاد ترافیک نیز شهرداری‌ها تا 25 اسفند فرصت دارند برای متوقف کردن عملیات تخریب معابر و ساخت و سازها در ایام نوروز اقدامات لازم را انجام دهند.

دشتی اذعان داشت: برای تامین ارزاق عمومی مردم و میهمانان در ایام نوروز نیز معاونت تنظیم بازار با برگزاری نمایشگاه‌ها و غرفه‌هایی به عرضه مواد غذایی اقدام کرده و بر بازار نظارت دائم دارند.





:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: